موزیک هاپس

موزیک هاپس منبع اهنگ جدید و کمیاب

موزیک هاپس

موزیک هاپس منبع اهنگ جدید و کمیاب

آهنگ بورچالی داغلارندا واربله داغلارندا

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۵۹ ب.ظ

آهنگ بورچالی داغلارندا واربلع داغلارندا

 

 

 

 

                

 

 پخش آنلاین:

                    

       

           

   

                        

نظرات  (۱۸)

وای یه عالمه دنبال این آهنگ گشته بودم عالیییی بود مرسی

وای کل گوگل دنبال این آهنگ بودم ممنونمممم

دمت گرم جایی نبود که نگشته باشم بالاخره پیداش کردم🤘🤘💪💪

عالییه کل گوگل رو گشتم پیدا نکردم ساغولوز ممنون از شما 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

 

اهنگ عالیه ولی من خودم ترکم اینی که برا عنوان نوشتید اشتباهه اونو درستش کنید

همه جارو به هم زدم تا پیداش کنم

دمت گرم مشتی 🙏🙏🙏🌹😍😍😍😍😍😍

دمت گرم کل گوگل و زیر و رو کردم بلاخره اینجا پیدا کردم

ساغول ساغول چوخ آخداردیم تاپامدیم الروز آقریماسین.

۱۷ بهمن ۰۰ ، ۱۶:۰۸ ابوالفضل آدمزاد

همه جا رو باسه این آهنگ گشتم 

عالیییییی

دست شما درد نکنه

عالییی 5ساله دونبال این اهنگم

دمتون گرم هیجا نیست یاشیسین

عاللییییییییییییی

چند ماه دنبال این آهنگ عالللللللللیییییییییییییییییییییییییییییی بود

 

آی اوغلان آهنگ بورچالی داغلاریندا وار بله داغلاریندا درستش اینه
یاشیاسیز قشی ده
۲۶ آذر ۰۱ ، ۱۰:۲۹ محمدمصطفی زنگنه
عالیه. ممنون
الریز الیماسین چوخ گذلیدی خیری اخداردیم تا تاپدیم
خیلی عالیه ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی